30 anos na vangarda da moda
Deputación da Coruña

Os produtos de encaixe e os desfiles da II Mostra Virtual atraen a 133.650 persoas

Este ano, polo cambio na natureza do evento con respecto á primeira edición, optouse por reducir o número de publicacións (56) gañando en calidade e organización. O que aumentou foi alcance medio, chegando a 2.386 persoas por post. Particularmente, as ofertas especiais dos postos participantes foron vistas por 61.018 persoas. A concelleira da Mostra, Encarna Liñeiro, clausurou a Mostra Virtual agardando “que en outubro, con tódalas garantías sanitarias, se poida celebrar a tan desexada trixésima edición da Mostra do Encaixe”.
Redacción
Redacción

Equipo de prensa da Mostra do Encaixe de Camariñas

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Ao igual que ocorreu na primeira edición, a segunda Mostra do Encaixe Virtual colleitou uns datos espectaculares. Foron 133.650 usuarios e usuarias os que, desde o domingo 28 de marzo ata o domingo 4 de abril, visualizaron as 56 publicacións centradas na comercialización do encaixe, os desfiles de moda e a promoción dos recursos turísticos de Camariñas.

Na primeira Mostra Virtual a cifra de persoas alcanzadas foi de 237.962 nun total de 175 vídeos publicados. Este ano, polo cambio de natureza do evento, máis organizado e con obxectivos diferentes, optouse por reducir o número de publicacións gañando en calidade e aumentando o alcance medio, pasando das 1.359 persoas por post do ano pasado ás 2.386 persoas deste.

Un dos obxectivos principais desta II Mostra Virtual era difundir e promocionar a aplicación do encaixe a través da súa comercialización. Así, as ofertas especiais dos 12 postos participantes foron vistas por 61.018 persoas.

A concelleira da Mostra, Encarna Liñeiro, clausurou a Mostra Virtual agardando “que en outubro, con tódalas garantías sanitarias, se poida celebrar a tan desexada trixésima edición da Mostra do Encaixe” e a directora do evento, Dolores Lema, agradeceu “inmensamente a todas as persoas que non se ven pero que fixeron posible que se levase a cabo este evento”.

Audiencia da II Mostra Virtual

  • Alcance Facebook: 129.235 persoas.
  • Alcance Instagram: 1.100 persoas.
  • Alcance Youtube: 1.815 persoas.
  • Alcance web: 1.500 persoas.
  • Alcance total: 133.650 persoas.
  • Alcance stands: 61.018 persoas.
  • Número de publicacións: 56.
Esta web utiliza cookies. Podes ver aquí a Política de Cookies. Se continúas navegando estás aceptandoa.    Ver
Privacidad