A deseñadora compostelá Edith del Valle conformará o cadro de grandes firmas na XXX Mostra do Encaixe

Edith del Valle conformará o cadro de grandes firmas na XXX Mostra do Encaixe
Presentará unha colección “na que o fío condutor será a posta en valor de todas as partes que conforman a personalidade de cada individuo”. Baixo o nome de Made of Pieces, Edith del Valle outorgaralle aos seus deseños unha visión holística da vida.

A deseñadora compostelá Edith del Valle conformará o cadro de grandes firmas para a XXX Mostra do Encaixe Deputación da Coruña, que se celebrará do 8 ao 12 de outubro de 2021.

Será a terceira participación no evento camariñán cunha colección “na que o fío condutor será a posta en valor de todas as partes que conforman a personalidade de cada individuo”.

Baixo o nome de Made of Pieces, Edith del Valle outorgaralle aos seus deseños unha visión holística da vida, xa que ela mesma só entende “a satisfacción plena cando podes apertar a todas as partes da túa persoa”, admite.

“Poder transmitir unha emoción a través do físico é moi complexo”, engade a picheleira, quen subliña a complexidade de “pensar unha colección no confinamento”.

“Como non sabiamos se ía haber parte presencial do desfile, facíase moi difícil transmitir emocións a través dunha pantalla, pero en canto nos enteramos de que estariamos na pasarela de Camariñas foi todo máis doado”, engade.

A deseñadora compostelá continúa o seu idilio con Camariñas, nun momento no que “apostar polo Encaixe en particular e pola artesanía en xeral é moi fundamental”, apunta, “nun enclave dixital, non podemos deixar de crer e apoiar máis ca nunca a un modo de entender a vida como o que habita en cada unha das pezas elaboradas cos palillos”.