DEVOTAYLOMBA’ regresa á pasarela da Mostra do Encaixe cunha colección “fresca y preparada para el verano”

Modesto Lomba, nunha imaxe de arquivo da Mostra do Encaixe 2015
Modesto Lomba volverá esta Semana Santa a Camariñas tras non participar no desfile das dúas últimas edicións. “La vinculación con la artesanía es esencial para nuestro proceso de trabajo creativo y el encaje aporta la sutileza y finura del trabajo de las artesanas”, afirma.

O primeiro nome da lista de confirmacións da alta costura de cara á XXXI Mostra do Encaixe de Camariñas Deputación da Coruña supón o regreso de ‘Devota y Lomba’, a firma de Modesto Lomba, ao desfile de ‘Grandes Deseñadores’.

O deseñador non puido participar na pasarela nas dúas últimas edicións do evento, aínda que si o fixo como xurado do concurso de Noveis Deseñadores do ano 2019. “Es un regreso natural, y como dijo Fray Luis de León al regresas a su cátedra de Salamanca tras años encarcelado por la Inquisición: , ”. Explica Modesto Lomba.

“Para DEVOTAYLOMBA la vinculación con la artesanía es esencial para nuestro proceso de trabajo creativo y el encaje aporta la sutileza y finura del trabajo de las artesanas, enriquece el resultado final de un vestido u otra pieza téxtil”, afirma.

Sobre o retorno do evento a súa data habitual e practicamente sen restricións trala atípica Mostra celebrada o ano pasado no mes de outubro, Modesto Lomba amósase “deseoso de regresar a la vida diaria y sus acontecimientos, y lo hacemos incorporando una pieza más a nuestro vestuario: la mascarilla”.

O recoñecido deseñador non quere desvelar que traerá este ano á Mostra do Encaixe pero anima “a venir y poder ver una colección fresca y preparada para el verano”.