Ana Freiría e Zeltia ao Aire, no desfile de ‘ArtEncaixe’ da XXXII Mostra do Encaixe de Camariñas

Esta será a primeira participación na Mostra de Zeltia ao Aire, mentres que Ana Freiría repite por segundo ano consecutivo. Ana Freiría, especializada na orfebrería artística, traerá “unha colección con moita raíz, onde cobra protagonismo a nosa cultura”.Zeltia ao Aire, que traballa o bordado ao aire, explica que “foi un reto adaptar o encaixe ás miñas creacións”.

O desfile de ‘ArtEncaixe’ da XXXII Mostra do Encaixe de Camariñas Deputación da Coruña conta con dúas novas confirmacións: Ana Freiría, que repite por segundo ano consecutivo, e Zeltia ao Aire, que se estrea este ano no evento.

Ana Freiría, especializada na orfebrería artística, salienta que “volver a participar na Mostrar é un orgullo e un pracer á vez que un reto, xa que saio da miña zona de confort para crear pezas mais vistosas propias dunha pasarela”.

Nesta ocasión traerá á Mostra “unha colección con moita raíz, onde cobra protagonismo a nosa cultura e na que volvo a empregar metais reciclados do sector naval e da hostalaría”.

Pola súa parte, Zeltia ao Aire, que traballa a técnica de bordado ao aire, que é a que se utilizada para a pasamanería do traxe tradicional galego, explica que “para min foi un reto adaptar o encaixe ás miñas creacións” e indica que “penso que é unha oportunidade única para poñer en valor esta tradición”.

“Levarei un colar inspirado no mar, un sapo de man e un top. Creo que van a gustar”, afirma.