Suso Calo e Ondas do Mar repiten no desfile de ‘ArtEncaixe’

Ondas do Mar 1 (1)
Suso Calo, especializado en artesanía en prata e talla, cree que “o encaixe aporta un plus de creatividade” ás súas pezas, como “nos pendentes de encaixe con armazón en prata”.  A firma local Ondas do Mar, de Josefina Campaña, só adiante que “este ano levarei á Mostra luz e vida a través do noso encaixe”.

Continúan as confirmacións para o desfile de ‘ArtEncaixe’, neste caso con dúas artesáns que repiten na XXXIII Mostra do Encaixe de Camariñas Deputación da Coruña: Suso Calo e a firma local Ondas do Mar.

Suso Calo, especializado en artesanía en prata e talla, cree que “o encaixe aporta un plus de creatividade” ás súas creacións e pon de exemplo “os pendentes de encaixe con armazón en prata, unha peza case exclusiva para Camariñas”.

Suso Calo e Ondas do Mar repiten no desfile de ‘ArtEncaixe’

Este ano daralle “máximo protagonismo ao encaixe, non hai machadas pero por suposto que haberá algún complemento sorpresa” e salienta que a Mostra “é unha cita imprescindible para min a boa resposta que recibo do público”.

Pola súa parte, a camariñana Josefina Campaña, de Ondas do Mar, repite xa que “nunca pensei que a miña xente valorase tanto o meu traballo”. Sentinme valorada, querida e arroupada polo que volver á Mostra significa darlle mil grazas ao meu pobo”, afirma. D

“O meu encaixe de Camariñas, porque como camariñana eu fago o meu, aporta luz, vida, frescura e, sobre todo, innovación”, salienta Josefina Campaña, que adiante que este ano “ levarei á Mostra luz e vida, a través do noso encaixe. Non hai outra explicación”.